Kalas!

Idag har jag varit hos min bror Michael och firat honom. Det var ju ett tag sen han fyllde men kalaset blev idag.
Det var mysigt! Hela släkten var där i deras lilla fina etta.


Födelsedags-Michael :)

Gavel och släkt.

AnnHelen är så duktig på att laga mat och baka fina saker!
Innan vi åt de här tårtorna + en massa andra godsaker fick vi paj. Det var jättegott! Jag tyckte att tacopajen var godast, den var VÄLDIGT god!

Mums!

Han är så söt lilla busungen!


Flora var trött och söt!

Brorsan eller ska jag kanske skriva Bruuushan..

Coola AnnHelen och Michael

Lite mörk men mycket fin bild på ett fint par!
Det var mysigt!

När jag kom hem hann jag precis i tid till friskis och svettis. Det är så härligt och kul!
Efter blev det en liten lins-middag eftersom jag hade ätit så mycket hos Michael och AnnHelen.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var kul och gott!

2009-04-05 @ 21:05:09
Postat av: Madde

Vad snygg du är på bilderna!

och tjena vad gott det där med choklad såg ut!! AHH!

2009-04-09 @ 12:25:10
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0