Himmelskt gott!


Naturgodis är kanske inte speciellt nyttigt egentligen, men det skiter jag i! Jag älskar dom frystorkade jordgubbarna med yoghurtöverdrag! Dom är SÅ goda! Okej nu får nog väldigt höga förväntningar, men dom är ju verkligen jättegoda! Om ni inte har provat dom så måste ni göra det! :)

Det var så kul att träna på friskis idag! Jag mår så bra efteråt. Alltså nu menar jag inte för att jag blir smalare av det utan jag blir gladare - mår psykiskt bättre.

Nu ska jag snart lägga mig och sova.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jess

De där jordgubbsgodisarna med yoghurtöverdrag är typ det bästa som finns :) Vad härligt att det känns bra :) Go Becca!

2009-04-02 @ 20:02:27
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

nyttigare 'än godis iaf:)

sv : tack tack:) ha en fin fredag nu!

2009-04-03 @ 09:18:38
URL: http://halshammar.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0