Garn!

Idag var jag på Sy och Sticka.
Jag råkade köpa garn för 316 kronor! Så nu har jag garn så att det räcker i alla fall ett tag.
Ååh jag är så nöjd , så fina färger tycker jag!! Tänk att man kan bli så lycklig av lite garn! Nu vill jag bara sätta igång!


Förresten så måste jag bara säga att det var riktigt mysigt hemma hos Lina häromdagen!
Johanna kom inte dit tyvärr, men Jessica kom! Filmen var söt och fin tycker jag, inte som alla andra filmer.
För dom som inte vet vilken film jag pratar om är det "Bron till Terabithia." Jag önskar att jag också hade sån fantasi, det skulle göra saker och ting så mycket roligare!
Tack Lina och Jessica för en mysig kväll!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0