Min lilla helg.

I fredags firade vi fina Jess som fyllde år.
Jag hade som vanligt med mig mina älskade solrosfrön,
de är ett måste när det är party!
Så vi alla satt o knaprade på mina frön.
Och jag fick ett par sjukt fina glasögon som jag blev väldigt glad för!

Igår (lördags) firade vi min älskade syster som fyllde år i veckan.
Vi åt massa gott, Emelie och Matilda (Emelies bästa vän) hade raptävling,
så blåste vi en massa såpbubblor ute i trädgården. Mys var det!

Igår efter kalaset åkte jag hem till Gittan o goshundarna o bara tog det lugnt.
Idag åkte vi in till stan och tog en liten loppisrunda,
åt mcdonaldsmat och det var så GOOOOTT! :)
Hoppas ni haft en fin helg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fina bilder... Härligt att se "din Gittan" så pigg och kry ut, det är en skillnad bara på bilder från innan och efter operationen, härligt att det går åt rätt håll. Hon verkar vara en underbar kvinna. Kramar på dig vännen

2012-05-20 @ 19:52:20

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0