Ricinoljan.

Nu ska vi ta reda på om denna olja är så magisk folk säger att den är.
Så sjukt spännande.
Det blir ju lite extra spännande att den egentligen är till för svår förstoppning...
Och det ska få håret att växa..?
HOPPAS!!! Håll tummarna för mig :)
För övrigt är jag på sjukt bra humör idag!
Gittan o jag hade bestämt att hon inte skulle köpa mer kläder o skit till mig
(eller jag bestämde att hon inte fick göra det)
eftersom det är hennes pengar och inte mina
och sen att hon inte har mycket kvar.
Men så var vi i hennes bankfack idag så fick jag en tusenlapp!!!!
Helt sjukt mycket pengar (för någon som inte har några pengar alls).
Så sa hon att nu är det absolut sista!
Så nu kan jag handla MAT!!! Och TOAPAPPER!!!!
Så råkade jag köpa lite fint på stan med, det ska jag visa er senare.
Mysmys

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0