Spännande dröm.

Inatt drömde jag att jag och Madde satt på en bänk bredvid Hitler.
Jag började viska massa hitlerskämt till Madde och sa till henne att vi borde börja prata tyska
högt och se hur han skulle reagera.
Madde såg livrädd ut stackarn och försökte få mig att hålla tyst så att han inte skulle döda oss.
Då kände jag att det kanske var bäst att sluta prata.
Jag såg i ögonvrån hur Hitler satt och försökte ha kontroll över sin ilska, 
men det gick inte så bra så han slog till mig i huvudet några gånger sen gick jag iväg och började gråta...
Känsliga lilla Becca... Han slog mig inte ens hårt alls.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh Becca<3 Hahahaha vilken fantastisk dröm!!! Och vilken ära att jag fick vara med i den!
Förstår ändå om du började gråta. Hitler var inge kul typ. Vilken tur att han inte lever idag. Jag har inte ditt nummer på min mobil för övrigt...tappade min mobil förra veckan och så.......Kärlek!

2012-08-26 @ 21:34:04
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0