Orangeriet.

Från och med måndag nästa vecka ska jag prova på att lämna trygga nuevo för att hänga på Orangeriet!
Och då undrar ni så klart vad Orangeriet är för ställe.
Det är ett projekt för arbetslösa där de tillverkar olika saker.
Alla deltagare får komma med egna idéer och tillverka det man är bäst på.
De gör om gamla möbler, lagar cyklar, syr, stickar, virkar, skapar musik, utför trädgårdsarbete...
Helt enkelt ALLT man kan tänka sig.
De kommer även starta upp en butik senare där det vi tillverkar kommer säljas.
Jag blev så himla inspirerad och lycklig igår när vi var där och hälsade på,
ville bara skapa direkt!
Ska bli sååå kul och spännande!!
:D

Kommentarer
Postat av: lisa

lycka till finis!

2012-08-21 @ 20:01:44
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Madde

Nämen å vad spännande! Vill jag höra mer om:D Vad kul!

2012-08-22 @ 22:10:09
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: mamma

Det verkar jättekul!

2012-08-23 @ 10:25:40

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0