En liten lista.

Okej, nu behöver jag få ordning på mig själv känner jag.
Så här är en liten inspiration till lilla mig;

-Ta min medicin senast 21.00 på vardagar
-Lägga mig senast 23.30 på vardagar
-Komma i tid till nuevo
-Försöka få i mig mer näring
-Tänka mer positivt
-Hitta och flytta till en ny lägenhet
-Träna regelbundet
-Jobba som tusan på min självkänsla(!!!)
-Börja leva lite mer - våga mera!
-Lära mig säga ifrån till sånt som inte känns bra

Det var det jag hade idag.
Annars idag har jag varit rätt så mycket gladare än jag ser ut att vara på bilden ovan.
Ganska väldigt glad tror jag minsann.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv:



jag mår helt okej, eller kanske rätt bra egentligen. hur mår du finfina du?



ja, det är himla trist. men blogginspirationen kommer väl tillbaks nån gång!:)



KRAM!

2012-04-06 @ 13:30:53
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0