Bra Becca.

Känner mig duktig.
Igår ringde jag ett samtal som jag skulle ha ringt för över ett halvår sedan.
Jag ringde till Ståhls och sa att min lampa i badrummet behövde lagas.
Och att jag vill ha ett förråd i källaren.
Så äntligen har jag ett förråd att ställa ner en massa onödiga saker
och ordentligt lyse inne på toaletten.
Så nu kan jag ta bort min fina anordning med skarvsladdar,
plastpåse och skrivbordslampa.
Om ni undrar vad jag hade plastpåsen till var det för att skydda mot vatten.
Så himla smart är jag! :)

En väldigt spännande film som visar hur jag har haft det de senaste halvåret.
Varning för väldigt starka scener.

Kommentarer
Postat av: Lisa

härligt!

2011-09-13 @ 16:31:49
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0