:D

Alltså jag har verkligen de bästaste föräldrarna!!
Jag har inte fått mina pengar idag..
Som vanligt är de en dag försenade.
Och jag behövde verkligen handla mat idag eftersom jag nästan kännt mig svimfärdig,
så jag frågade om jag fick låna pengar sålänge.
Vi åkte först till sjukhuset o hämtade nya näringsdrycker :D
Och efter det åkte vi till Willys o storhandlade.
Så himla underbart!!
Nu har jag shampo, balsam, duschtvål (vilket jag inte haft på länge..
har använt en sån där vit handtvål till hela kroppen ett bra tag nu)
Och en massa god mat!! :D
Och rengöringsmedel som luktar jättegott så nu blir det roligare att städa!
När pappa betalat allt och gav mig kvittot sa han:
"Det blev ju inte så farligt dyrt... och du vet att det är 50% på allt i affären idag va?"
Jag tyckte det lät lite konstigt... men dum som jag är gick jag på det.
Sen sa han "Men alltså bara för dig, så du behöver bara betala halva priset"
Åååå så himla glad jag blev!
1000 kronor är mycket pengar för mig, men nu behöver jag bara ge 500! Asbra!
Åååå så himla härligt det känns att ha mat hemma!
Tack mamma o pappa <3
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Eka!

Sånt skulle jag också behövt idag, har inte fått min lön idag som jag skulle, har 12 öre på mitt konto, haha!

2011-10-25 @ 19:31:30
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: Lisa

bra med bra föräldrar =)

2011-10-25 @ 22:51:43
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: y

åh fint!!

2011-10-27 @ 19:58:29

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0