Spännande natt.

Alltså vilken spännande natt!
Jag drömde så sjuka drömmar i natt.
Det var som att ha ett filmmaraton där jag var huvudrollen.
Det var drama, romantik, komedi, action och riktigt rå skräck.
Jag drömde även om naturkatastrof.
Den råa skräck"filmen" var rätt obehaglig.
Tänk er att ni är huvudrollen i en sån.
Att du är besatt eller något liknande med en massa blod inblandat.
Inte så kul.
Men de andra var lite bättre.
Naturkatastrofen handlade om att jag och min morfar (som jag inte ens har)
bodde i ett fint hus på Island.
Vi gick ut i trädgården. Jag ropade till morfar "Titta morfar, det snöar!!"
Han sa "Becca.. jag tror inte det där är snö.."
Då tittade jag upp mot en vulkan som just hade fått ett utbrott.
Det var aska.
Jag och morfar började springa.
Vi sprang i slowmotion.
Vårat hus förstördes, allas hus var förstörda.
Det var ett av dramana.
Det var ganska hemskt men också fint.
När jag sa "titta morfar det snöar" blev det som en tillbakatitt från när jag var liten
och hade sprungit på samma stig och ropat samma sak.

Det var några av alla mina drömmar jag hade i natt.
Jag var helt slut när jag vaknade.
Men som sagt en spännande natt!
Nu måste jag städa.
En bra låt att städa till:

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag drömde också om snö inatt! Fast inte så dramatiskt, bara att det hade snöat och att jag tänkte "hoppas mina blommor klarat sej".

2011-05-31 @ 18:16:49

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0