Det är ju tur att man är lättroad..

Jag vill ha lååååångt hår nu!!
Så jag tog på mig mitt fina löshår som inte alls har samma färg som mitt eget.
Ställde mig framför spegeln i badrummet och tänkte att jag skulle ta lite fina bilder.
Men ibland när jag ser mig själv i en spegel vill jag bara göra en massa roliga miner
och jag tycker att jag är så himla bra på det!
Jag är särskilt fin på de två första bilderna,
tänkte att jag skulle visa er hur jag känner angående mitt korta hår.
Nää om man skulle ta o lägga sig kanske.
MYYYYYYS till er!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Man blir så glad när man ser dig mysunge <3

2011-12-01 @ 09:20:56
Postat av: Malin;

men åh, charm personifierad! jag blir verkligen alltid så glad av att gå in och läsa här. du är lite som ett färggrant litet lyckopiller, bara så att du vet <3

2011-12-03 @ 21:46:45
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0