Sekretären



Så här ser den ut. Jag ska nog måla om den så den blir mörkare eller vit. Jag tror nog att det blir vit.

Förlåt Madde. Jag ska svara på ditt brev ikväll så skickar jag det imorn! :)

Just nu tänker jag mycket  på vikt. Jag väger mer än vad jag någonsin vägt och det känns inte så jättebra. Men jag försöker tänka att eftersom jag tränar en del och äter så bygger jag ju muskler. Muskler väger mer än fett. Och jag är ju fortfarande underviktig även om det inte alls är långt under normalvikt.
Jag måste börja tycka om hur jag ser ut!

Imorn ska jag och mamma prova på Afro Power dans! Det ska bli spännande. Jag ska också försöka vara lite kreativ. Sy, sticka och pyssla.

God natt!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0