Några fina dagar.

Hellu!
Jag har haft några fina mysdagar.
Har firat lilla farmor, ätit smörgåstårta.
Ätit massa skräpmat, druckit alldeles för mycket cola,
njutit av att jag äntligen har fått tillbaka min kära matlust!
Hämtat sötaste brorsonen på dagis, åkt spårvagn med honom och lämnat hem honom till sin mor.
Jag har varit på min älskade systers teateruppvisning,
hade ställt in mig på det värsta - antingen att hon inte skulle våga gå upp på scenen
eller att det skulle bli för mycket för henne så hon skulle svimma där uppe på scenen.
Hon var så himla grym!! Hon dansade till och med!
Varje gång hon kom ut på scenen höll jag på att börja stortjuta,
jag är så sjukt stolt över min fina syster!!
Efteråt frågade jag henne om hon tyckte det var läskigt, vilket jag vet att hon tyckte,
men då skakade hon på huvudet och sa "nää". Hon kände sig så stolt efteråt.
Så har jag hängt med min fina snygging.
Och igår blev jag firad av fina Sandra och Sassa,
vi åt tacos och festade natten lång :)
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt och gottis!=)

2012-05-12 @ 20:58:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Det var fina dagar, ha det så bra!!!

2012-05-13 @ 08:22:27

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0