Min fina dag <3

Hellu alla fina!
Idag var ingen vanlig dag för det var nämligen så att jag fyllde hela 22 år!
Jag har haft en extremt fin dag med en massa mys!
Dagen började med att jag hängde med nuevogänget.
Vi drog till willys och storhandlade tillsammans.
Efter det åkte vi tillbaka "hem" (som vi så fint kallar det),
där vi lagade och åt tacos tillsammans.
Och eftersom det var min födelsedag gjorde vi en tårta till efterrätt :)
Sen spelade vi ett asmysigt spel allihopa innan jag var tvungen att åka hem
och stressa som en idiot för att få det fint till familjen o Gittan skulle komma.
Jag var sjukt snabb :)
Tack igen för alla fina presenter, fika m.m.
Senare på kvällen kom min älskade bästaste Maddemys hem till mig
med två riktigt fina presenter!
Madde vet om att jag kan bli lite snål när det kommer till att köpa hem toalettpapper,
då tänker jag att det är lite roligare att sno någon rulle då o då av någon annan istället
och nej Maikel, det är inte jag som tar ditt papper.
I det andra paketet fanns något så underbart som hela 10 colaburkar!!! <3
Madde, du är bara för bra!! <3!!!
Puss, kärlek o mys till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt och mumsigt. kul med paket :D

2012-05-08 @ 17:58:53
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Madde

Ååååhååå SNYGGBecca! Och underbart mysiga Becca! Tack för i går det var så mysigt att få umgåsa med dig<3 Tack tack tack att du finns i mitt liv! ÅÅÅh huuur mycket kärlek som helst! <3 <3 <3

2012-05-08 @ 22:23:42
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: mamma

Grattis igen...

2012-05-09 @ 10:41:40
Postat av: Lisa

sv: hihi ja verkligen mysigt!



ser framemot att läsa utmaningen.



tack tack! <3

2012-05-09 @ 18:29:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Jess

Alltså åh vilken god tårta, vill ha! Och sen måste jag säga att din brorson är väldigt söt (och du med för den delen)! :)

2012-05-10 @ 23:09:53
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0