Söndag.

Idag har jag träffat fina Jessica.
Jag vet inte varför men jag har fått en grej för mig att när jag ser någon annan äta något
som ser gott ut måste jag absolut gå och köpa det på direkten!
Jag kan nästan göra vad som helst för att få det nu, nu, NU!
När jag var hos Jess frågade hon om jag var hungrig, men jag sa nej.
Hon åt först en knäcke med såndär leverpastej som man kan skiva.
Sen åt hon en såndär Familjen Dafgårdgrej.
Jag var bara tvungen att få med mig det hem sen,
så Jess följde med mig till Lidl där jag storhandlade lite :)
Jag är så rolig för jag måste ha exakt det hon hade...
Jag hade redan knäcke hemma men de var trekantiga,
jag skulle ha rektangulära precis som Jessica hade.
Så när jag kom hem värmde jag min dafgård och gjorde i ordning två
rektangulära knäckemackor med leverpastej.
Det smakade helt underbart!!
Sen är det väldigt kul att jag alltid ska äta samma maträtt i en-två veckor
för att det är så sjukt gott, sen tröttnar jag på det och byter ut mot något annat :)
Och det är ju inte alltid de billigaste måltiderna...
En vecka åt jag fläskfilé, potatismos, gräddsås och svartvinbärsgilé,
gott men inte jättebilligt.
Det bästa var när jag var beroende av nudlar,
extremt billigt och det tog två-tre veckor innan jag tröttnade,
dock kan jag knappt ta i en nudelpåse nu.
Jag antar att jag kommer äta knäcke och leverpastej ett tag framöver nu.
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så mycket :D

2012-06-03 @ 22:06:34
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: emma och jack

tack så mycket =) jaa, jag älskar den lilla stolen.. röda korset fynd av mamma min =) vilken härlig och färgsprakande blogg ^^ jätte fin..!!

2012-06-04 @ 10:41:30
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: jess

Haha, du är så rolig med din mat! :)

2012-06-05 @ 09:06:22
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0