Torsdag.

Idag har jag inte mått så där jättebra..
När jag kom till nuevo ungefär 2 timmar försent stod mysgänget och lagade mat,
jag gick in till Anneli och sa att jag inte mådde bra eftersom jag har börjat med nya medicinen.
Hon sa att det var bra att jag kom dit iaf.
Men när jag skulle ut och hjälpa till med maten började jag gråta
så jag gick in till datarummet och försökte lugna ner mig så jag kunde stanna kvar.
Men det gick inte att få stopp på tårarna så jag åkte hem igen.
Förra gången jag började med den här medicinen, för ungefär tre år sedan,
mådde jag så dåligt första månaden.
Det var då jag började skära mig själv första gångerna så jag kände mig rätt orolig
för att börja med den igen.
Men jag tänker aldrig någonsin skära mig igen!
Jag har lärt mig att hantera det och tar hjälp direkt istället för att göra mig illa.
Och nu vet jag ju varför jag mår dåligt, att det beror på medicinen
och att det går över. Om ungefär en månad kommer jag må mycket bättre.
Så jag får stå ut med att må dåligt ett tag.
Jag ser det som en spännande utmaning,
jag ska försöka må så bra som möjligt under den här tiden,
det kommer bli tufft men det ska gå! :) Det är tur att jag är envis.
Så har jag väldig tur att jag har så himla fina människor runt mig som bryr sig,
mamma o pappa o min älskade pojkvän som är bäst i världen för att nämna några.
<3
 
Jag har varit så överdrivet känslosam idag, gråtit, skrattat, gråtit, skrattat....
Jag såg på Mannen som talar med hundar förut och började gråta när en hund o hennes matte
hade lyckats få det så bra tillsammans..
Så började jag skratta för att jag började gråta för en sån liten grej.
 Det kommer bli spännande det här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra, håll ut...snart vänder det. Kram mamma.

Svar: <3
beccatroll

2012-07-05 @ 22:50:08
Postat av: Erika

Hej vännen!
Jag är ledig nästa vecka, tänkte om du vill ses. Är nyfiken på din nya lgh. Ring mig en signal så ringer jag dig om du behöver prata lite... jag finns här. Stora kramar

2012-07-06 @ 23:34:44

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0