Åååååh!

Idag var jag och hämtade nycklarna till min nya lägenhet!!
Och imorn flyttar jag dit så jag var där en sväng för att sätta på kyl och frys
och så var jag tvungen att ta mig en titt på den eftersom jag nästan hade glömt bort hur den såg ut.
Och den är ju sååå fiiiiiin!! Jag har en garderob som jag kan gå in i (!!),
vardagsrummet och balkongen var mycket större än jag kom ihåg
och det är ljust och fräscht!! 
Jag blev så lycklig när jag var där så jag hoppade runt i hela lägenheten :D
Ville inte riktigt gå därifrån,
men jag måste ju packa ihop det sista till imorn.
Åååååå det ska bli så himla underbart att få flytta härifrån!!!
Iiiiiih
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Alltså åh åh åh! Jag är så nyfiken! Jag vill snart komma och titta!!!!!!! Snart!!!

Svar: Åååååhåhåh!! Klaart du måste komma o titta snart!!! SNART!!!
beccatroll

2012-07-03 @ 12:16:16
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0