Helgen.

Fredag till lördag var jag hos Gittan o myste med hundarna.
Tore är ju så speciell, så mysig.
På fredagskvällen när jag satt framför tvn hörde jag honom skälla som en idiot inne i köket,
jag gick och kollade vad det var han höll på med.
Han skällde på en kastrull med potatis, han ville äta, men vågade inte gå fram för han såg sin spegelbild i den..
Senare skulle jag kolla på Tre kronor och som jag berättat för er tidigare, han älskar intolåten
så han sjöng med. Ylade som en liten varg, han är ju så söt lilla killen <3
På lördagen åkte vi (jag, Gittan, mamma, pappa, syrran, Lennart och Seherr) och lyssnade på
jazz mitt ute i ingenstans, fikade, njöt av sommarvärmen och lantluften. Det var väldigt mysigt.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0