Å servis..

Å idag har jag varit på myrorna och jag hittade precis en sån kinesisk servis som jag ville ha!
Och nu är den min.
create animated gif
Ni måste komma och hälsa på mig sen så ska jag bjuda på te och fika :) Mysigt!
Jag köpte även ett köksbord på myrorna som jag ska slipa och måla om.

Imorse skulle jag till psykologen. Det var extra jobbigt idag eftersom jag inte klarade av det förra gången, men jag klarade det! Jää :)
Nu har vi bestämt, jag och min psykolog, att jag bara ska träffa ätstörningstanten i fortsättningen och om det skulle bli sämre igen sen (vilket jag inte tror) kan jag ta upp kontakten med psykologen igen då.
Det känns bra. Jag och ätstörningstanten pratar ju inte längre så mycket om mat och vikt utan om lite allt möjligt.

Åå idag kommer Madde hem från Mullsjö och snart kommer Linda hem också :D
Och de stannar en hel vecka!

Mys!


Kommentarer
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Åh tack så mycket, va kul att du tycker de! :) Men va synd, men roligt för dig. hihi :)



Mvh BeUniqeUF

2009-10-22 @ 15:25:30
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/
Postat av: emmelist

åh servisen var jättesöt ju!!



ja det där med psykolog och att orka sig dit känner man igen. gått där länge?

2009-10-22 @ 15:32:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

sv. ja du måste testa riktiga macarones! =)



puss

2009-10-23 @ 10:45:50
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0