Måndag.

Idag ska jag ha mys med min syster. Mamma och pappa jobbar så jag ska vara lite barnvakt.
Om ni undrar varför jag ska vara barnvakt åt min 13-åriga syster kan ni läsa här.
Om det inte börjar regna tänkte vi ha picknick i trädgården eller gå en promenad.

Det ska bli skönt att börja arbetsträna imorgon igen. Det har varit stängt i två veckor.
Det blir så långtråkigt att vara hemma dag ut och dag in.
Nu har jag bara arbetsträningen att gå till fyra veckor framöver, ingen psykolog, sjukgymnast eller ätstörningstant.
Alla mina kontaktpersoner fick semester samtidigt så nu får jag stå på egna ben i fyra veckor.
Men jag har fått ett nummer till en kvinna ifall det skulle bli för jobbigt.

Nu ska jag gå ner och väcka Emelie som har sovit väldigt länge för att vara Emelie. Hon har blivit en riktig sömntuta.

Mys!


Kommentarer
Postat av: Billy

Tack för uppmuntringen och för att du tror på mig angående bokskrivandet^^

2009-07-20 @ 13:48:46
URL: http://rubyred.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig? :D

2009-07-20 @ 14:12:38
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0