God morgon.

Ska snart springa till bussen, till arbetsträningen.

Oj, måste springa nu!

MYS

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hur går den där arbetsträningen till egentligen?

Är du på en bestämd arbetsplats eller olika? är det som ett vanligt jobb fast du tar det lite lugnare?

Är ganska nyfiken

2009-07-23 @ 13:42:19
Postat av: mammabecka

FINING!!!! <3

2009-07-23 @ 19:56:07
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Joanna

Just nu gör jag ingenting. har sommarlov kan man säga, fast jag är inskriven på arbetsförmedlingen och ringer runt och söker jobb på "hundställen", eftersom det är där jag skulle kunna tänka mig att vara just nu.

I övrigt är jag nog lite deprimerad.. ibland känns tillvaron bra, men för det mesta känns det bara tomt och avdomnat..

Jag måste hemifrån, den saken är säker iaf... måste bara komma på vart och hur..



Men om du arbetstränar.. får du lite lön för det?

2009-07-24 @ 18:36:00
Postat av: Little Peaché

Sv: vi hade det så himla mysigt!



Och visst är det tröttsamt! Men för att bryta detta mönster måste vi alla ta vårt individuella ansvar och ställa och framför spegeln och säga att vi är vackra! Varje dag! För tillslut tycker vi det och då kan vi hjälpa andra!

2009-07-28 @ 11:08:57
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0