Vill ha sommar NUU.

Idag kunde jag träna ordentligt på gymmet för första gången på väldigt länge,
helt underbart!!
Annars idag har jag varit hos min kära lilla ätstörningstant
som bestämde att jag senast ska ta min sömnmedicin kl 21 på vardagarna...
Det har inte gått så jättebra ikväll.
Jag har haft fullt upp med annat som t.ex. att slänga hela min garderob på sängen,
hämta upp en säck med mina sommarkläder från källarförrådet,
hälla ut även det över hela golvet för att sen testa en massa kläder..
Jag som sa till mamma att jag skulle städa,
men jag har i alla fall gjort något - stökat till :)
Nä nu ska jag äta kvällsmat o sen sova!
Mys på er!
Justja det jag skulle komma fram till var att jag längtar helt extremt mycket efter sommaren!!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0