Önskan.

Ibland känner jag att det skulle vara skönt med ett jobb.
Men bara för lönens skull.
Önskar att det fanns något jobb där man inte behövde jobba utan bara få lönen ändå.
Jag vill ha pengar så jag kan köpa fina saker, ha råd med god mat för hela månaden.
Jag vet att jag inte borde klaga.. det finns folk som har det hundratusen gånger värre,
men jag önskar ändå att jag hade lite mer pengar.
Särskilt de två kommande månaderna då jag betalar en och en halv hyra plus flera andra räkningar.
Plus att jag trappar ner på min medicin för att sen byta igen till en annan nästa vecka
och det kommer kanske ta 1-2 månader innan jag mår riktigt bra.
Då skulle det underlätta om jag inte behövde bekymra mig över pengar.
Men jag har en bra idé! Michael, ska vi råna en bank??

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0