Tråkigt att vara sjukling....

Men för att göra det hela lite mysigare och för att ha fått dagen att gå snabbare
har jag:
Druckit te o ätit nutellamacka.
Tagit fram en massa tyg o börjat på en väska.
Kollat på ett antal filmer.
Ritat en massa skit..
Stickat lite grann.
Tagit några värktabletter.
Så har jag snytit mig ungefär tusen gånger så den sista toarullen är slut
och snart även alla mina näsdukar.
Får sno mig en toarulle någonstans ifrån imorn,
för imorn tänker jag hitta på något roligare även om jag inte har blivit helt frisk
för här hemma vill jag inte sitta o mögla.
Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa, äta lite godis innan jag somnar.
Puss.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0