Nuevohäng.

Hej fina.
Idag lagar vi hamburgare tillsammans här på nuevo.
Mysigt <3
Känns så skönt att jul o nyår äntligen är över o allt blir som vanligt.
Jag blir bara så irriterad på mig själv att jag inte bara kan vara glad,
må bra och känna att allt kommer bli bra.
Så himla irriterande att jag alltid måste börja må sämre periodvis.
Det är alltid allt eller inget.
Antingen är jag väldigt glad o mår bättre än någonsin
eller så mår jag verkligen skit och känner inget hopp alls,
känns som att jag aldrig kommer fungera som en "vanlig" människa.
Alltså kunna jobba och ta hand om mitt hem, kunna hantera pengar osv.
Är så trött på denna ständiga bergochdalbana.
Det måste ju vara något allvarligt fel på mig.
Tre antidepressiva mediciner, ändå fungerar det inte.
Väldigt possitivt inlägg.
Men kärlek till er.
Nu ska jag hjälpa till med maten.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram!

2012-01-03 @ 17:13:54
Postat av: Lisa

Fina du, det kommer lösa sig. Jag vet precis hur det känns. Har vart inne i en svacka ett tag, men man får sysselsätta sig med en massa saker så slipper man tänka på allt. Jag finns här om du vill prata eller så, kramar i massor. <3

2012-01-03 @ 23:47:35
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0