Mina fina loppisfynd <3

Här har ni mina fina fynd jag gjorde igår.
Erikshjälpen är riktigt bra!
En jeansklänning, en söt liten kjol och en jeanströja/jacka (som inte var något särskild kanske,
förutom att den var mysig)
Nu får det vara köpförbud för Gittan. Inga mer kläder till Becca!
Idag har jag gått upp tidigt (!), pratat med nuevopsykologen,
tagit ett snack med Lili om min extremt dåliga ekonomi,
ätit på kinarestaurang med älskade nuevogänget,
hängt med en nuevotjej hem o gosat med hennes myshund - Brorsan.
Mamma jag vill ha en HUND!!! ....jag antar att du precis drog en djup suck?
Men tänk mamma.. Jag måste lära mig ta ansvar, så kommer jag komma upp på mornarna,
jag kommer gå mysiga promenader, ha fint sällskap om kvällarna,
kunna busa, gråta o skratta tillsammans med den.
Bra va??

Kommentarer
Postat av: Carro

Du måste lära mig knyta sådär som du har på huvet!! Fett fint! Fina saker du hittade! Kram

2012-01-12 @ 18:46:02
URL: http://finest.se/babymamadrama
Postat av: mamma

SUCK...Jag vet hur det blir:"Mamma kan du vara hundvakt ett år eller så, jag har så mycket att göra"

2012-01-13 @ 13:41:34

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0