Joråsåatte..

Jag fick ett samtal förut.
Först trodde jag det var någon som busringde,
det var en kvinna som fnittrade och sa att hon ringde från tele2.
Hon bad om ursäkt för att hon skrattade, jag tyckte bara det var kul.
Så frågade hon lite snabbt hur jag har det med kanaler, om jag bara har baskanalerna.
Jag sa att jag var nöjd med de kanaler jag har.
Hon frågade om jag bodde hemma eller hos mina föräldrar..
Jag sa hemma..
Då frågade hon vad jag menade med hemma,
jag sa hemma hos mig, inte hos föräldrarna.
Så började hon fnittra igen när hon kom på att det var hon som ställde frågan lite fel.
Hon frågade varför jag var nöjd med så få kanaler,
jag sa att jag har inte råd med flera pga att jag går på bidrag.
Hon var verkligen jättetrevlig.
Hon frågade varför jag inte jobbade, att hon tyckte jag skulle börja jobba hos dom.
Jag svarade att jag ska bara må bra först, sen kan jag börja söka jobb.
Hon frågade varför jag mår dåligt, om det var mig det var fel på eller min omgivning.
Jag svarade fnittrande att det var mig det var fel på.
Hon skrattade och sa att "jag som hade tänk lägga till dig på facebook,
men det vågar jag ju inte nu när du säger att det är dig det är fel på haha"
Jag sa att jag är inte farlig, att jag bara har mina pmsperioder haha.
Vi kommer iaf fram till att vi skulle lägga till varandra på facebook.
Jag tyckte det kändes jättemysigt, en tjej som är öppen, glad o trevlig som ville bli vän med mig,
det är ju aldrig fel.
Så sa hon att "du kan ju lägga till mig om du vill,
jag heter Saddam Hussein"
"Va??! Sa du att du hette Saddam Hussein??"
"Nej haha, Sallam Hussein!"
Så sa hon att hon skulle skicka ett sms till mig med hennes namn.
Så la vi på, jag fick smset med namnet,
kolla upp på facebook. Både jag och Gittan var jättenyfikna på vem denna väldigt trevliga tjej kunde vara,
hur hon skulle se ut.
Så när vi sökte på namnet och såg att det inte alls var en kvinna,
utan en MAN var det ju inte lika kul längre..
Då förstod man ju lite mer varför denne var så himla trevlig.
Jag blev så himla förvånad att det var en man! Jag hade varit helt säker på att rösten tillhörde en kvinna.
Jag tänkte mig en lite mullig, övertrevlig, mysig tjej med stort burrigt axellångt hår, men icke.
Lite senare smsade han och frågade vad det var jag hette på fejjan,
han kollade upp mig..
Några minuter senare fick jag ett sms;
"Min tjejkompis tycker att det är äckligt att suga kuk,
tycker du det också? ;)"
Jag svarade "Jag är inte intresserad av någon fortsatt kontakt med dig,
fyfan så himla vidrig"
Då svarar han;
"Haha, duktig tjej. Skulle bara kolla vad du går för....
Skulle du säga ja skulle jag inte vilja prata med dig mera.
Ett plus i kanten har du :)"
Det är ju troligt att det är så.... Eller inte.

När jag Ä N T L I G E N börjat tänka att det kanske kan finnas bra killar ändå,
börjar man ju tvivla starkt på det igen......
Har killar bara en enda tanke i huvudet eller?
Jag och Gittan har varit så himla upprörda o äcklade ikväll.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken äckelpelle. Blockera honom på facebook genast!

2012-02-01 @ 09:14:32
Postat av: Lisa

åh fyfan :(

2012-02-01 @ 17:37:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Eka!

Helt sjukt. Stört att du ska ha en sån otur med killar...

2012-02-01 @ 21:31:43
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: jess

Vilka sjuka människor det finns i världen! Det finns dock bra killar i världen, men av någon anledning så verkar du omringas av dem dåliga! Det måste det bli ändring på! Men hur fick den här killen ditt nummer egentligen? Så himla skumt.

2012-02-02 @ 17:45:50
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0