Den svenska björnstammen!

Så himla coolt att de har blivit så stora den mysiga svenska björnstammen!!
Och så himla coolt att de vann priser på P3-guldgalan!!!
Jag minns när vi alltid hängde på kulturhuset och lill-Åke alltid brände våra baguetter
så de blev helt kolsvarta.
Så var han så himla söt en dag när han stod i köket där och sa
"Gissa vad jag gör nu.... jag hyvlar gurka med osthyvel!"
Madde, Linda o jag kollade på varandra och sa "men Åke, det brukar man ju göra.."
Han var så söt när han försökte vara lite påhittig sådär.
Åke alltså. Världens mysigaste varelse!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åke. Mannen i våra liv. Åh!

2012-01-23 @ 11:25:20
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0