Venlafaxine.

Då var det dags.
Idag slutar jag med seroxaten och har tagit min första venlafaxine.
Så mysigt att de är rosa! Det gillar vi <3
Jag hoppas verkligen de fungerar
och att jag ska få slippa alla biverkningar, hoppas hoppas!!
Blev först lite smått förtvivlad då damen på apoteket sa att;
"Du vet om att du kommer må dåligt ett tag.."
Hon såg nog att jag såg helt förstörd ut, osminkad o ledsen.
Jag frågade hur länge hon tror att det kommer vara skit.
Hon sa att har jag tur blir det ungefär två veckor..
Men att för en del kan det ta upp till tre-fyra veckor.
Då kändes det bara som att jag skulle bryta ihop, men på vägen hem
bestämde jag mig för att det kommer att bli bra och att jag ska se fram emot då
medicinen kommer att fungera som den ska!
Nä nu ska jag städa, packa, rensa ur kylen för imorn åker jag till Gittan och kommer
troligtvis inte hem på ett bra tag :)
Åh vad jag ser fram emot att få hänga med de små skithundarna,
få ta lite ansvar, känns spännande! :D
PUSS!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0