Måndag.

Idag försov jag mig (som vanligt.....),
var hos nuevopsykologen kl 1,
träffade Gittan kl 2, gick en sväng på myrorna,
var hos världens bästa fleecetröjeläkare kl 15.
Han är så sjukt himla bra!!
Jag vill verkligen verkligen sluta med min sömnmedicin eftersom jag inte alls har några sömnsvårigheter,
men jag vill fortfarande ha matlust (vilket är det enda bra med sömnmedicinen).
Jag har fått en grej för mig, som en tvångstanke, att när jag har tagit medicinen och den börjar verka
måste jag äta så mycket jag bara kan, dels för att det smakar ungefär tusen ggr bättre då
men också för att jag inte vill gå ner i vikt.
Så jag äter äter o äter tills jag somnar så vaknar jag på soffan runt 2-3 tiden,
då måste jag tvinga mig upp för att borsta tänderna och sen lägga mig i sängen.
Jag blir helt slut av det där...
Så idag när jag var hos läkaren tyckte han att jag skulle sluta med båda mina mediciner,
börja med en annan, mer effektiv medicin.
Han tyckte att den som hade skrivit ut mina mediciner hade gjort helt fel
och att någon borde ha fattat det för längesen.
Alltså han är verkligen bäst!
Så himla tråkigt att han ska sluta där snart..
När han berättade det höll jag nästan på att börja gråta... ja, jag har ju min lilla lingonvecka
så jag blev extremt ledsen när jag äntligen fått en sån himla bra läkare.
Men han sa att jag kan fortsätta ha honom trots att han ska jobba i Linköping. Jäj!
Det ska bli riktigt spännande att testa på en ny medicin :D
Fungerar den som jag önskar kan jag kanske börja praktik snart
och kanske till och med börja jobba så småningom!
Hoppas HOPPAS!!! :D

Förövrigt har jag för tillfället blivit mcdonaldsberoende..
eller kanske lat är det rätta ordet.
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ont om bra läkare...Hoppas allt blir bra med nya medicinen!

2012-02-07 @ 13:36:14

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0