Lördagsmys.

Idag har jag myst med min älskade familj,
ätit tacos o kollat på Änglagård tillsammans med mor, far o gräddfils/colamustasch-syrran.
Efter det åkte vi till lilla Gittan, fikade, pratade,
sen åkte familjen hem o jag stannade kvar här hos Gittan.

Kvällen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss...
Först hade vi, Sandra o jag, förkrök hemma hos henne.
Men kändes lite tråkigt att bara vara två så vi åkte hem till Maikel där det var lite mer folk.
Vi hade ju tänk att gå till Hugos och dansa loss, men icke...
Alla blev för fulla.
Någon spydde ner hela hallen,
jag spydde (dock hann jag springa in till toan..),
några var ledsna,
nån satt nästan o somna i soffan,
någon låg o somna i soffan,
någon försökte peppa alla, få alla att bli glada o partysugna.
Jag o Sandra ville bara åka hem o sova,
Mats försökte övertala oss att bara gå ut o gå en promenad,
få lite frisk luft och då kanske skulle må bättre så att vi kunde fortsätta festa.
Det blev iaf så att vi tog spårvagnen hem.
Kul kväll....

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0