Biverkningar-

Det är läskigt att man får biverkningar av att bara trappa ned på en medicin...
Jag har halverat dosen för att på måndag sluta helt och börja med min nya medicin.
Idag har jag känt mig extremt yr,
inte som det känns innan man ska svimma, mer som att jag är helt sjukt bakis.
Imorse när jag gick upp, skulle gå in till Gittan för att se om hon levde,
vinglade jag fram och tillbaka, jag mådde inte alls illa eller så,
men tänkte att nu har mitt balanssinne försvunnit helt och hållet..
Det är lite bättre nu, men så fort jag böjer mig ner och ställer mig upp igen blir jag lika yr.
Så känner jag mig väldigt nedstämd, jättetrött och orkeslös,
väldigt orolig och gråtig, har extremt svårt att koncentrera mig och prata..
Deprimerande_tjej_90@......

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0