Pengar!!

Jag blev så himla glad idag när jag fick mina pengar!
Det första jag tänkte på var att jag skulle köpa shampo och balsam.
De senaste dagarna har det känts som att jag har smörjt in hårbotten med ungefär ett halvt paket smör..
Riktigt fräscht.
Så nu snart ska jag duschaaaa håret ÄNTLIGEN!
Förövrigt har jag känt mig rätt glad idag, trots att jag försov mig,
att det är skitväder ute och att min medicin suger hårt.
Känns bra :)
Jag har varit o tränat.
Sen har jag handlat.
Jag tycker det är så mysigt när helt främmande människor börjar prata med mig :)
Eller okej.. det beror ju på vad det är för människa.
Men när jag var o handlade och plockade i lösviktsgodis i en påse
kom en söt kvinna i 60-årsåldern fram till mig och sa att hon inte fick äta godis,
och att hon var så himla sugen när hon såg att jag stod där o plockade..
Så tog hon upp en tavla och visade mig som hon skulle köpa till sin dotter
istället för godis. Jag sa att hon var duktig, sen sa hon hejdå bara så där.
Jag blir så glad när folk börjar prata med mig,
det händer mig rätt ofta :)
Så mysigt!
Nä nu ska jag duscha!! Och försöka städa lite!
MYSMYS

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är ju en sån härlig människa, det ser nog folk. Kram mamma

2012-04-27 @ 10:30:46

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0