Ovälkomna gäster.

Något bland det obehagligaste jag vet är manliga försäljare som knackar på min dörr.
Jag stod i duschen när det plingade på dörren.
Jag trodde det var vaktmästaren som skulle laga min lampa.
Men icke.
Där stod en lite äldre man som jobbade för hyresgästföreningen
som inte alls störde sig på att jag stod där i bara handduk med balsam i håret.
Och inte alls förstod att vad jag menade när jag två gånger sa: Jag stod i duschen..
Utan bara fortsätter prata på om hur mycket jag kan få betala hyresvärden om jag inte har städat ordentligt vid flytt.
Han verkar inte ett dugg besvärad.
Efter en stund ringer hans telefon..
Han svarar och säger "Jag ringer upp dig snart.. damen jag pratar med här är riktigt vacker.
Haha, man får väl skoja lite.."
Sen sa han "det är väldigt kvavt idag"
Jag sa "ja det är det.."
Han: Jaså så det är inte bara jag som tycker det, jag känner att jag börjar bli anfådd..
Snälla människa... Kan du inte förstå att jag tycker du är obehaglig? Och läskig?!

Kommentarer
Postat av: (.)(.)

han kände väl att han var i ett typiskt porr-scenario... bah.

2011-09-12 @ 18:41:45
Postat av: morbror Pelle

Jag tycker du ska ringa till Hyresgästföreningen och anmäla honom. Du ska inte behöva stå ut med såna äckelgubbar. Har du hans namn?

2011-09-12 @ 19:13:49
Postat av: Vickan

Blä va läskigt!!! Kraaam

2011-09-12 @ 19:47:20
Postat av: Lisa

huhuh vad läskigt! :( kramar på dig.

2011-09-12 @ 22:32:01
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: babymamadrama - by caroline

gumman öppna inte om du inte ventar på besök det har plingat på jättemånga skumma hos mig med men jag vågar inte öppna :D

2011-09-12 @ 22:46:46
URL: http://finest.se/babymamadrama
Postat av: Rumlan

Jag säger som "morbor Pelle" !

2011-09-13 @ 12:00:05
URL: http://rumlan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han ska ha på moppo!

2011-09-13 @ 18:14:06

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0