Mysig kväll.

Ååå jag hatar min kamera!
Men den får duga ett tag till.
Madde o jag var som sagt och lyssnade på när pappa spelade.
Du är så himla duktig pappa!
Efter det slängde vi i oss lite kinamat innan vi skyndade oss till bion.
Vi såg crazy stupid love.
En liten stund efter att den hade börjat kom lille Emil in och satte sig hos oss.
Den var lite mysig och rolig.
När den var slut tog vi en tur i Emils bil,
skrek lite på folk vi åkte förbi.
Kul var det.
Tack fina madde för en myskväll! Och tack emil med såklart!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken fin halsduk din vän madde har. godnatt på dig. <3

2011-09-25 @ 02:18:36
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pappa hälsar och tackar:)

2011-09-25 @ 13:26:36
Postat av: Madde

Wihoooo det var så mysigt att hänga med dig min älsklingsmys!<3 Lääängtar tills nästa gång!! cravings!!

2011-09-26 @ 16:54:41
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0