Måndag.

Idag var jag riktigt duktig!
Jag tvättade!
Vilket betyder att jag var nere i källaren flera gånger.
Första gångerna var jag verkligen livrädd att jag skulle träffa på någon råtta.
Folk säger att om jag skulle träffa på någon,
skulle den vara mycket mera rädd för mig än jag för den..
Men jag vet inte riktigt om det skulle bli så.
Jag skulle troligtvis börja skrika, stortjuta och bli som förstenad, inte kunna ta mig därifrån.
Som tur var såg jag ingen råtta, bara en låda med råttgift.
Så för varje gång jag var där nere gick det bättre och bättre.
Så nu har jag äntligen tvättat för första gången på veckor.
Jääj!
Nu har jag myst med Tore i sängen.
Vi har lyssnat på våran låt Vem vet med Lisa Ekdahl.
Så fort jag sätter på den låten springer han fram och sätter sig hos mig <3
Nu ska vi sova!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt. <3 och vad duktig du var. puss. sov gott

2011-09-27 @ 00:44:18
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: tack tack tack vad glad jag blir! <3



hihi varsågod!



hoppas du hade en fin dag och kväll. puss. <3



2011-09-28 @ 01:17:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0