Dålig dag.

Idag har inte precis varit den bästa dagen i mitt liv.
Men inte heller den sämsta.
Men den har varit jobbig och ångestfylld.
Egentligen har jag väl ingen anledning att må dåligt, det bara blev så idag.
Jag har haft en heldag på Nuevo.
Varit på yoga,
tränat på gymmet,
haft grupp med Bengt,
ätit taco med gänget
och som avslut på dagen såg vi på film.
Vi såg Boy A.
En väldigt bra film.
Så himla jobbigt bara att jag alltid lever mig in så i filmer.
Det är en väldigt deprimerande film, så när jag var på väg hem kände jag mig inte alls glad..
Jag är så himla glad att jag har fina människor runt mig.
Gittan ringde och frågade hur det var, jag sa som det var.
Så nu sitter jag på bussen på väg ut till henne.
Så nu överlever jag kvällen.

Jag älskar den busschauffören som kör nu!
Alltid när man lämnat Norrköping tar han mikrofonen och ger passagerarna ett litet meddelande.
Just idag sa han "alla som åker 482an är glada, nu lämnar vi Norrköping bakom oss,
jag önskar er alla en trevlig resa och en riktigt bra kväll"
Så himla bra!
Han är en sån person man blir glad av.

Nu har jag riktigt härlig musik i hörlurarna!
Sån där riktigt dålig svensk musik..
Så dålig att den blir bra!
Hare mys!

Kommentarer
Postat av: sara

söt header du har :) eller ja, hela dessignen!

2011-09-29 @ 11:03:10
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Lisa

så himla fint och du är värd att må bra för du är underbart mysig så de så

2011-09-30 @ 01:02:32
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0