Vindsfest.

Igåkväll/natt var jag på en riktigt trevlig fest.
Det var maskerad med skräcktema.
Jag var den enda som inte riktigt följde temat.
Först visste jag inte riktigt vad jag var utklädd till, men bestämde mig för att jag var ett turkost monster.
Jag såg dock inte ut som något monster men det fick duga.
Jag blev förvånad när jag kom dit.
De som höll i festen hade gjort det så fint.
Festen höll till uppe på deras vind.
De hade hängt upp blodiga, trasiga lakan, spindelnät, tänt en massa ljus.
I mitten av rummet hade de gjort ett pentagram av sirap, vilket kanske inte var så bra genomtänkt
eftersom nästan allas strumpor var kladdiga när kvällen var slut.
Riktigt mysigt var det iaf.
Den blå skålen inehöll små lappar med små roliga uppdrag..
Fina Jess njöt av att gnida sitt ansikte mot spindelväv..
Min mystiska älskare var också där..
Jessica o jag var lite busiga..
Tack för en kul kväll!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0