Fina <3

Jag är så otroligt lyckligt lottad!
Jag har så himla fina människor runt omkring mig och det är såååå underbart!
Tack alla fina för att ni funnits och fortfarande finns där när allt känns piss!!!
Jag är så himla otroligt sinnessjukt tacksam för det!
Önskar jag kunde ge tillbaka precis lika mycket o lite till!
Tack Madde o Linda för att ni funnits där genom depression,
ätstörning och mitt sjukt dåliga självförtroende..
Då jag alltid klagade på mitt utseende,
tjatade om att jag var tjock och ful och äcklig.
Tack för att ni har stått ut med mig.
Ni är så himla sjukt bra!!! <3

Tack underbara mamma och pappa <3
Jag förstår inte hur ni har orkat med mig de här åren,
ni fick se på hur jag plågade, svälte mig själv,
ni måste haft ett helvete,
och ändå finns ni kvar och ställer upp för mig i vått o torrt <3
Det finns inga ord som beskriver hur otroligt tacksam jag är för det!
<3 ni äger!

Sen alla ni andra som finns där och verkligen bryr er.
Nuevofolket, alla mina fina vänner <3

Tack för att ni finns <3!!!!!
Ni gör livet så himla värt att leva!!!
Älskar er :D
Puuuuuuuuuuussss!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek becca kärlek!

2011-10-31 @ 20:33:06
Postat av: Lisa

finis!

2011-10-31 @ 21:52:52
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kram från mor o far!

2011-11-01 @ 09:01:54

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0