Lördagskväll.

Jag lever rätt så farligt ibland.
På kvällarna när jag tagit min sömnmedicin
blir jag alltid sugen på en massa saker.
Som igårkväll blev jag extremt sugen på kokt ägg så jag satte på det,
gick o la mig i sängen och tänkte.. "ska bara blunda en liten stund".
Klockan var väl 00.30 då.
Klockan 6.00 på morgonen vaknade jag av att det var rök i hela lägenheten.
Jag flög upp ur sängen, sprang in till köket ser ett kolsvart ägg i kastrullen
slängde det i diskhon i kallt vatten och öppnade fönstrena, la mig i sängen igen
och somnade om i röken.

Det var bara tur att inget värre hände.
Och tur att jag vaknade så tidigt.
Så nu har jag lovat mig själv och Gittan att inte använda spisen efter jag tagit min medicin.
Jag har också lovat att aldrig mera röka i sängen efter medicinen!
En gång somnade jag med en cigg i handen, dock hade jag tur även den gången att ciggen slocknade.
Jag måste vara mer försiktig!
Sen vill jag berätta att jag vill ha en pojkvän!
En fin underbar man som älskar mig o som jag älskar tillbaka!
Jag vill bli sådär sinnessjukt kär! :D
Mys på er!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0