hihi.

Haha fy vad läskigt det kändes att se sig själv på tv.. Så konstigt.
Men jag känner mig så stolt!
Så himla tråkigt bara att de inte fick fram budskapet..
Att NUEVO behövs, att det har räddat många ungdomars liv!
Att vi vill ha kvar NUEVO!
Aja.. politikerna som satt därinne blev berörda.
Det är ju alltid något.

Som jag skrev tidigare så har jag haft världens bästa dag!
Jag vågade bli filmad och intervjuad!
Och sist men absolut inte minst...
Jag gjorde det som är min absolut största skräck!
Stå inför en massa politiker med allas blickar på sig,
prata i mikrofon framför alla!
Så himla sjukt himla asbra jag känner mig!!!
Jääääääj!! :D
Och så himla bra alla ni andra var, vi var så modiga!!
Efter konferensen blev vi bjudna på middag
och därefter följde några av oss med till Eskilstunagängets NUEVO.
En kille som heter Robin visade runt oss,
de hade det så himla mysigt!
Tack alla fina för en asbra dag!!! <3

Kommentarer
Postat av: L to the I to the N to the D to the A: LINDA

Ojojoj becca! Va glad i hjärtat ja blev av att se dig på östnytt! Kära fina du, MODIGT o BRA gjort! Saknar dig kramar från Linda och oslo <3<3<3

2011-10-11 @ 21:33:51

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0