Mys!

Jag har värsta mysiga kompisen här idag <3
Och vi råkade somna en bra stund.
Vad Flora har drömt vet jag inte (hon vägrar berätta det för mig...)
Men jag själv har drömt om alla möjliga konstiga uppfinningar och manicker..
Bland annat någon slags bad-uppfinning där man satte sig som i ett rör
som sen sköt iväg en med världens fart. Spännande.
Sen var det ett tåg som också sköts iväg och åkte i värsta höga hastigheten!!
Och sen en sista grej jag drömde om var en väldigt fin uppfinning <3
Det var små figurer och fina små byggnader och som en liten liten stad
som långsamt åkte runt så blev det som en liten saga.

Kanske är det meningen att jag ska bli uppfinnare.....?

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0