En söndag.

Idag har jag haft en riktig mysdag.
Jag vaknade upp hos Gittan.
Vi tog bilen in till stan och åkte genom en sån där spännande biltvätt.
Både Gittan o jag satt där som två lyckliga barn som åkte någon läskig karusell för första gången.
Efter det åkte jag hem.. kände att jag frös om mina små fötter så jag tog på mig mina mysiga sockar!
Sen blev jag hungrig i magen.. men var lite lat så det fick bli snabbmakaroner och schnitzel.
Efter det sydde jag mig en kjol. Den kanske ni får se en annan dag.
Mitt i syandet ringde finaste Madde och frågade om jag ville hänga med på bio!
Vi (madde, vickie, lilljonas, lillemil o jag) såg Tintin i 3d. Den var faktiskt bra!
Mycket bättre än jag trodde.
Det blev en fin dag <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

gosiga sockar och fin tjej!

2011-11-14 @ 12:05:10
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0