Myskalas.

Igår hade vi myskalas för älsklingsmadde!
Det var jag, Johanna (en stund), Jossa och Erik som kalasade.
Först öppnade hon paket.
Hon fick det underbara bajsspelet.
Sen åt vi cupcakes och drack te. Mys!
När vi var mätta i magen var vi bara tvungna att prova på bajsspelet.
Längst bak till höger är Madde - Långbajsen
Bredvid henne står jag - Hårdbajsen
Fram till vänster - Bollbajsen
Och så har vi Droppbajsen :D
Hamnar man på brunt måste man göra ett pruttljud - annars får man backa ett steg.
Hamnar man på gult måste man göra ett kissljud.
Madde gör ett fint pruttljud.
Det tyckte vi alla var jättekul!
Och vem vann då?
Jag faktiskt. Hihi

Idag blir det ännu ett kalas :)
Min bror Michael har nyligen fyllt år så vi ska fira honom.
Ska bli mys!

Kommentarer
Postat av: Madde

Och jag blev sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå oooooooooooooooooooooooooooooooooooootrooooooooooooooooooooliiiiiigt glad för spelet!! Aaaaah!!!! Bästa alltså!! Åh!! Tack! Tack! Tack! Tack!!!! x 1000000000 tack!

(Bollbajsen och droppbajsen hahaha!)

2011-03-27 @ 16:48:49
URL: http://hippiesick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0