Arg.

Idag är jag ARG.
Riktigt himla asförbannad.
Jag orkar inte vara snäll o fin hela tiden!
Jag är så sjukt trött på att aldrig få bli arg.
Får får jag väl, men jag tillåter inte mig själv att bli det.
Till slut måste ilskan och känslorna komma ut.. Jag kan inte gråta pga min himla medicin..
Så då måste jag kunna bli arg!
Alltså jag tror aldrig jag kännt mig så här arg förut.
Men jag vet inte hur jag ska få ur mig det!!
Önskar att jag kunde få upp min boxningssäck så att jag kan gå loss på den..
Någon som vet hur man får ur sig skiten?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaadu...Vet inte vad du ska göra. Skriva av sig ilskan är ju en bra början.

2011-06-16 @ 17:33:25
Postat av: Jess

Men du får bli arg! Det är ju så skönt att få vara arg ibland. Skrika och slå på saker, kasta saxar och sånt. Nej också kanske inte kasta saxar, saker kan ju gå sönder då. Men slå på saker, det är bra. Eller skrik bara as högt, det är jätteskönt. Fast det kanske är lite farligt om du gör det när du är hemma, grannarna kanske tror att du håller på att dö då eller nåt.

2011-06-16 @ 22:24:50
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0