VIIIIILL!!

Ååååååååå!!
När jag tänker på hur många fina julklappar jag skulle kunna köpa om jag hade mer pengar
vill jag bara gå o skaffa mig ett jobb!!
Ååååå jag vill ha en riktig löööön!
Inte leva på högst 8000 i månaden!
Inte bli tvungen att låna () en massa pengar från mamma, pappa eller
Gittan för att kunna överleva resten av månaden och sedan känna skuld över det.
Jag vill kunna unna mig fina saker,
kunna köpa sånt jag tycker om att äta utan att behöva tänka på vad det kostar.
Kunna köpa fina presenter till nära o kära eller bara kunna bjuda på en fika eller middag på stan.
Jag vill kunna spara, kunna lägga undan pengar så att jag sedan kan få resa till något fint varmt land med klarblått vatten och långa sandständer!!
...kanske skulle jag försöka våga prova på att börja jobba.....?
Ååå det är ju så läskigt!
Men vad stolt jag kommer känna mig när jag får min allra första lön!!! :D
Den dagen kommer jag vara så himla sinnessjukt lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

du kommer klara det mysunge <3<3 Du är ju bäst och mysigaste unge <3 Kramisar

2011-12-08 @ 14:55:30
Postat av: Jess

Ja det skulle vara himla härligt att ha massa mer pengar, en riktigt lön skulle inte jag heller tacka nej till. Just nu lever jag på 2700 i månaden och min hyra ligger på 2000 (så jag går back varje månad). Men går det inte att lägga undan bara nån hundralapp i månaden?

2011-12-08 @ 22:51:26

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0