Städarfredag.

Så här ser det ut när man heter Becca och försöker städa.
Först laddar jag upp med en asgod middag.
När jag är mätt o glad i magen tar jag fram min dammsugare
Så ballar jag ur ganska snabbt o istället för att bara dammsuga
måste jag ta en massa posebilder med dammsugarn.
Bara därför måste jag ta mig en cigg innan jag fortsätter
Sen diskar jag lite grann
Då kan det också balla ur rätt snabbt
o jag kladdar lite diskskum i hår o ansikte
O då var jag ju såklart tvungen att ta en rökpaus
..och kolla datorn lite snabbt..
..och ta ett litet mellanmål
..och kolla på barnkanalen o bli irriterad över att de är så barnsliga..
..o en cigg på det..
innan jag kan börja skura golvet med min trasiga mopp..
Det tar sin tid.. särskilt när jag måste ta en massa fina egobilder emellanåt, men nu är det klart!
Så nu blire en snabbdusch och sen fredagsmys framför Svenska hjältar-galan!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0