Min tisdag.

Idag hängde jag en liten stund på nuevo.
Efter det gick jag vidare mot stan där jag blev på väldens shoppinghumör.
Tänkte att jag kunde hitta lite fynd nu på mellandagsrean.... Dock köpte jag bara saker som inte var på rea.
Tre fina saker hittade jag (det ser ni på bilderna längst ned.. men den tredje saken tänker jag inte visa för er för det var nämligen en bh!)
Efter att ha gått på stan helt själv ett bra tag blev jag överlycklig när jag hittade
Gabriel o Madde mina mysisar!!
Vi tog en sallad på paus, det är ju så gott!!!
Efter det åkte vi hem till luntis där det var kalas för Dennis,
då bidde det taco o chokladtårta till efterrätt!
Hoppas ni haft en fin dag. Pusspuss

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0