Julmys på vårat älskade nuevo <3

Idag gör vi julmat på nuevo och jag fick den viktigaste uppgiften - att klippa marshmallows!
Och Linnéa ska ni akta er för alla småpojkar.. för hon tänder på er.
Och så skyller hon på sina byxor när hon fiser.. det är tydligen byxorna som låter...
eller?
Och Janice julpysslar
och Camilla är fin
julpyssel
här står med jämna mellanrum o tar lite "frisk luft"
Ronja är duktig o pysslar med äggen
den här julskinkan kommer nog vara uppäten innan middagen har börjat (av mig)
och jag blev överlycklig när jag fick syn på denna clementinskål
Så har vi pyntat granen o så har vi pyntat becca.
Ibland har vi så himla mysigt här på nuevo <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

gosmys!

2011-12-19 @ 19:20:08
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0